EP "Rave Home Alone", що включає 4 нових треки, став результатом вимушеної соціальної ізоляції протягом трьох тижнів і народився з джему на олдскульних синтезаторах. За словами музиканта, реліз зберіг впізнаване звучання попередніх його робіт та об'єднав ембієнт з брейками і досить брудними текстурами. «Це саме та музика, яку я відчуваю тут і зараз. І я вже не можу дочекатись вечірок, щоб потестити цi треки».

«Останню вечірку ми з Чадом Зоратлі (разом з ним рулимо крю Night Ambassadors X) зробили 14 березня. У Львові тоді збиратись групами більше, аніж 50 людей вже було заборонено, а у Франківську цифра була в ліміті до 199 людей. Ми вписалися якраз. Після паті я відразу відправився додому i вже було переконливе відчуття, що рейви будуть тепер лише в студії. Так і з’явилася ідея "Rave Home Alone" — музика для великих віртуальних площадок, які ти уявляєш в маленькій студії. Перші джеми в ЕР не увійшли і "Dreamy" став тим треком, з якого все почалося. Я підставляв брейки під пади і паралельно дивився документалки про ейсід-хаусові рейви в Юкей. З одного з них я і витягнув звуковий трек, в якому занудний диктор британського телебачення розказує про те, що рейвери вже наймають адвокатів, щоб легально танцювати на нелегальних територіях».

«Я був переконаний, що на релізі обов’язково має бути ейсідовий трек. Я джемив з секвенцією і потім вже набивав на MPC свінговані біти. Коли трек був готовий, для мене він здався занадто «туловим» і скучним. Я повністю змінив структуру і додав вокальний семпл з невиданого треку з каталогу мого лейблу Laconica. Звідси приставка «other mix» і семпл, який задає просте питання. Ейсідова секвенція відповідає».

«Під час написання ЕР я слухав дуже багато ембіент-техно з дев’яностих —Річард Д.Джеймс, Зе Орб, Б-12, Вілльяма Орбіта. Дуже хотів зробити не танцпольне аутро, трек, який не обов’язково має працювати в сеті. Коли я джемив з Roland JV 2080 і культовим пресетом Lately Bass з Yamaha TX81z, я ще паралельно говорив по телефону з своєю дівчиною, а на фоні грали лупи. Вона сказала, шо звучить «якась церква», а в фіналі це її улюблений трек на ЕР. Завдяки заповільненому джангловому брейксу і дуже активному арпеджіо було прийняте рішення ставити трек відкриваючим тюном, але «outro mix» не дає забувати з чого все почалося.

«За місяць карантину я встиг подивитись лише два фільми: "Мед Макс-2" (щоб знати, як може розгортатись ситуація) і "Любов" Гаспара Ное (випадково). В фіналі знання добування бензину ще (поки) не знадобилися, а "Любов" вскрила мені голову. Але я ніяк не зв’язував її з ЕР, а паралельно шукав ідеальне ембіентове аутро для релізу. Воно навіть було написано, але щось було не так… і вот після серйозної порції 14-річного шу-пуеру я знайшов той самий хаусовий грув, на який ідеально лягли пади. Вирізки з фільму "Любов" додались практично самі. Так в фіналі я отримав улюблений трек альбому, а мій друг і старший товариш Броусер сказав, що це звучить як класичний хаус-трек 91-92 року. Все ідеально… і обов’язково дослухайте, чим все закінчиться

Окремий біг ап Марго Гаряжій за дуже атмосферний ковер EP і Кіріку за мастеринг».

За останній рік Alex Pervukhin встиг відзначитися на таких лейблах, як французький Recordeep (Recordeep 06), український Colors Of Crocus (COC002), британський Tessellate (It's Like 92), португальский Hubble Recordings (Black Eyes), а також Laconica (In the Shadow), власником якого він є.

EP "Rave Home Alone" доступний для прослуховування і покупки на Bandcamp.